Dacă aveți cumva energie electrică de la Electrica Furnizare S.A., e util să fiți informați că în această perioadă compania derulează niște operațiuni de mentenanță și optimizare a sistemelor informatice, care face ca unele aplicații și funcționalități să nu fie disponibile.
Astfel, dacă intrați pe myelectrica.ro, pentru a vedea ce facturi aveți de plată, veți fi întâmpinat de următorul mesaj text:
Perioada de optimizări complexe ale sistemelor noastre informatice se prelungeşte până la data de 15.02.2024, motiv pentru care MyElectrica (web & mobile app) este, în continuare, indisponibilă. De asemenea, factura ta de energie electrică şi/sau gaze naturale va fi emisă şi va ajunge la tine la o altă dată decât cea obişnuită, respectiv începând cu a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii. Mai mai multe detalii sunt disponibile pe electricafurnizare.ro.
Conform site-ului principal, următoarele funcționalități sunt în momentul de față indisponibile:
- MyElectrica – aplicație și portal
- TelVerde (comunicare index autocitit)
- Formularul unic de contact online
- E-chat
- Plata în punctele de relații cu clienții (Info Kiosk/POS)
- Serviciile din meniul interactiv Call-Center (activare a opțiunii de apel la emiterea preavizului, informații despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului).
Prin urmare, probabil că nu este cazul să vă impacientați dacă sunteți clienți ai Electrica Furnizare și nu ați primit încă factura de curent pe luna trecută sau nu puteți accesa unul din serviciile de mai sus. Conform informațiilor de mai sus, tot ce este necesar e să aveți răbdare până după 15 februarie.
0 comentarii