Coca-Cola a lansat, la începutul acestei luni (pe 2 martie mai exact) o reclamă intitulată Pool Boy, despre care am mai scris aici. Reclama face parte din cele 4 spoturi publicitare incluse în noua campanie a gigantului american. S-o urmărim:
Acum, să fac și câteva remarci pe marginea ei. În primul rând, avem fondul muzical asigurat de piesa Come Prima, congruent cu acțiunea din clip. Apoi avem intriga: o tânără îl vede pe băiatul care le curăța piscina transpirat (și cu mușchi bine reliefați), după care îi vine ideea să-l servească cu o Cola rece. Același gând îi vine și fratelui ei, care arată de-a dreptul gay. Urmează o cursă între cei doi, fiecare dorind să-l servească primul (respectiv prima) pe băiat, pentru a constata amândoi, în final, că au ajuns prea târziu: între timp tânărul savura o sticlă de Cola pe care i-o oferise... mama lor!
După cum vedeți, acordurile piesei Come Prima sunt cât se poate de bine gândite, sugerând nu doar lupta pentru locul I în această cursă a lor, ci și faptul că sticla de Coca-Cola este un premiu rezervat celor puțini, elitei. Un suc de primă mână. Dincolo de asta, e interesant felul în care Coca-Cola abordează și redefinește motivul băiatului de la piscină. Care, dacă nu știți, este des întâlnit în producțiile pornografice.
Acum, de ce am scris despre această reclamă din 2017? În primul rând, pentru că am găsit articolul în draft și nu știam ce să fac cu el. În al doilea rând, pentru că iată, deși au trecut peste 6 ani de la această reclamă, ea este în continuare percutantă sau de actualitate, ridicând aceleași probleme sau întrebări ca în 2017. Cu alte cuvinte, nu s-a perimat. Și poate că asta e diferența dintre o reclamă bună și una mai puțin bună: prima rămâne actuală și peste câteva săptămâni, luni sau ani...
Acum, să fac și câteva remarci pe marginea ei. În primul rând, avem fondul muzical asigurat de piesa Come Prima, congruent cu acțiunea din clip. Apoi avem intriga: o tânără îl vede pe băiatul care le curăța piscina transpirat (și cu mușchi bine reliefați), după care îi vine ideea să-l servească cu o Cola rece. Același gând îi vine și fratelui ei, care arată de-a dreptul gay. Urmează o cursă între cei doi, fiecare dorind să-l servească primul (respectiv prima) pe băiat, pentru a constata amândoi, în final, că au ajuns prea târziu: între timp tânărul savura o sticlă de Cola pe care i-o oferise... mama lor!
După cum vedeți, acordurile piesei Come Prima sunt cât se poate de bine gândite, sugerând nu doar lupta pentru locul I în această cursă a lor, ci și faptul că sticla de Coca-Cola este un premiu rezervat celor puțini, elitei. Un suc de primă mână. Dincolo de asta, e interesant felul în care Coca-Cola abordează și redefinește motivul băiatului de la piscină. Care, dacă nu știți, este des întâlnit în producțiile pornografice.
Acum, de ce am scris despre această reclamă din 2017? În primul rând, pentru că am găsit articolul în draft și nu știam ce să fac cu el. În al doilea rând, pentru că iată, deși au trecut peste 6 ani de la această reclamă, ea este în continuare percutantă sau de actualitate, ridicând aceleași probleme sau întrebări ca în 2017. Cu alte cuvinte, nu s-a perimat. Și poate că asta e diferența dintre o reclamă bună și una mai puțin bună: prima rămâne actuală și peste câteva săptămâni, luni sau ani...
0 comentarii