website stat

Reclama e sufletul comerțului

Azi a fost zi de târg la mine în oraș. Am trecut ceva mai devreme pe lângă un stand cu diverse produse, pe care nu le mai rețin foarte bine: în general produse de parfumerie. Ce rețin în mod clar este că vânzătoarea era tânără iar standul pe care erau expuse acele produse arăta ca un fel de masă improvizată, cu niște scânduri de lemn. Dacă și voi vindeți diverse produse în târguri și vreți ca atunci când trec pe lângă ele să mă opresc și să le admir, vă invit să aruncați un ochi peste câteva standuri expozitionale de la fuel.ro.

standuri expoziționale

S-ar putea spune că un om inteligent apreciază un produs după valoarea conținutului, nu după ambalaj. Dar, pe de o parte, câți oameni inteligenți vedeți voi în jurul vostru? Și, pe de alta, primul element care te atrage este aspectul exterior. Acest lucru e valabil chiar și în relațiile interumane. Toată lumea, bărbat sau femeie, își dorește un partener de viață deștept, cu simțul umorului, cu o inimă bună etc. Dar, la început, suntem atrași și intrăm în vorbă cu el pentru că arată bine, așadar mai întâi ne atrage aspectul exterior. Așa că degeaba ai niște produse bune, dacă nu le dai ocazia potențialilor clienți să le observe mai întâi. De aici recomandarea cu standuri expozitionale.

Dar nu numai vânzătorii ambulanți pot beneficia de standurile expoziționale de pe fuel.ro. Pe același site găsim standuri expoziționale pentru magazine și standuri expoziționale personalizate, care să se plieze celor mai variate nevoi. Vă dau un singur exemplu: să zicem că aveți un magazin destul de mare, cu destule produse. În mod firesc, unele dintre ele se vor apropia de termenul limită, moment în care, dacă nu le puteți returna la furnizor, v-ar putea veni ideea să le vindeți la promoție, două la preț de unul, ca să nu rămâneți cu ele pe stoc. Dar degeaba faceți lucrul ăsta dacă produsele nu sar în ochii clientului. Iar standurile expoziționale oferite gratuit de alte firme vin cu condiții la pachet: să nu puneți în ele decât anumite produse, de-ale lor.

Așadar, alegeți un model de stand expozițional care să fie adecvat spațiului din magazinul vostru și îl așezați undeva la vedere, iar pe el expuneți toate produsele în promoție. În timp, lumea va ști că acolo găsește reduceri și chiar o să observați că mulți oameni care intră în magazin, spre acel stand se îndreaptă prima dată. Și spun asta pentru că am observat și eu, la alte magazine, fie că e vorba de standuri expoziționale, fie că e vorba de rafturi sau locuri special amenajate, principiul e același.

Pe fuel.ro găsim standuri mari, începând de la 300 de euro, pentru expoziții, muzee, târguri etc, și standuri mici, începând de la 50 de euro. Modelele sunt, după cum ziceam variate. Cu un singur lucru nu am fost în clar la început, respectiv cu numele site-ului: în limba engleză fuel înseamnă combustibil, așa că mă așteptam să găsesc produse de tipul pieselor auto, gen. Nelămurirea mea s-a clarificat când am înțeles că reclama e sufletul comerțului iar standurile publicitare „alimentează” o afacere de succes.

Succes pe care vi-l doresc și vouă.

0 comentarii