Până în prezent, nu prea am folosit contul de Twitter. Aceasta a fost o greșeală. Zilele trecute am început să dau follow, printre altele, unor persoane de la care aș putea să învăț în tot ce ține de business, media, comunicare, digital, vânzări, lucru de care v-am zis într-un alt articol, precum și să le urmăresc blogurile personale. O astfel de persoană ce prezintă interes pentru mine este Adrian Mazilu.
Din datele pe care le-am găsit pe net, este un om care a făcut o carieră de succes în vânzări. A pornit în 2009, încă de pe băncile facultății, angajându-se ca agent de vânzări la o societate de investiții financiare unicul lui scop fiind (conform fișei postului) promovarea și vânzarea serviciilor companiei potențialilor investitori. În trei luni a ajuns să conducă o echipă de vânzări, avansând rapid pe scara ierarhică. În 2013 deținea cel mai mare portofoliu de sume investite pe piața CFD-urilor din România. Anul următor, echipa de vânzări condusă de el avea circa 100 de oameni. În 2015 a pus bazele unui parteneriat cu brokerul internațional Trade1000, în cadrul proiectului Sales Point.
Skill. Capacitatea de a reuși. Pentru că a pornit într-un domeniu arid, cum este cel al vânzărilor, investițiilor și economiei, și a reușit. Dar mai ales pentru că a făcut asta exact în perioada de criză. Anul 2009 este anul în care tuturor le era frică să-și deschidă ceva, să facă o investiție, să speculeze cu privire la șansele de câștig. Nu sunt un mare specialist dar opinez că adevăratul tău nivel se vede tocmai în condiții vitrege. Pentru că este ușor să reușești atunci când evenimentele exterioare concură la succesul tău, atunci când piața cere exact produsul pe care îl oferi, atunci când oferta este insuficientă, atunci când totul merge ca pe roate. Adrian Mazilu însă a reușit exact când lucrurile stăteau pe dos. Când piața era în cădere liberă, cam pe toate segmentele. Când alții au eșuat. Când firme mari, cu vechime și notorietate, cu clientelă formată, au dat chix, nereușind să se adapteze. Când oamenilor le era teamă să înceapă ceva nou.
Așa este. În fond, și acest articol îi menționează numele. Dar o persoană de succes în domeniul business-ului este o persoană care nu-și ignoră imaginea. Care are grijă la cum este percepută și care este dispusă să investească în PR. Dacă nu aș fi auzit de Game of Thrones, evident că nu m-aș fi uitat. Nu știam de el, dar am auzit, m-am uitat și am descoperit un serial foarte bine realizat. Nu știam de Adrian Mazilu. Dar mi-a intrat numele lui sub vizor și vreau să-l urmăresc. Pentru că da, recunosc: de atâta timp am internetul la dispoziție, văd peste tot anunțuri cu FOREX și cu trading online, și încă nu am habar cu ce se mănâncă lucrurile acestea. Încă nu știu nimic despre marketing și nu am habar de activitatea unui broker. Și poate că ar fi cazul să fac ceva în direcția asta.
Cine este Adrian Mazilu?
Din datele pe care le-am găsit pe net, este un om care a făcut o carieră de succes în vânzări. A pornit în 2009, încă de pe băncile facultății, angajându-se ca agent de vânzări la o societate de investiții financiare unicul lui scop fiind (conform fișei postului) promovarea și vânzarea serviciilor companiei potențialilor investitori. În trei luni a ajuns să conducă o echipă de vânzări, avansând rapid pe scara ierarhică. În 2013 deținea cel mai mare portofoliu de sume investite pe piața CFD-urilor din România. Anul următor, echipa de vânzări condusă de el avea circa 100 de oameni. În 2015 a pus bazele unui parteneriat cu brokerul internațional Trade1000, în cadrul proiectului Sales Point.
Bun, și are Adrian Mazilu de-mi transmis mie?
Skill. Capacitatea de a reuși. Pentru că a pornit într-un domeniu arid, cum este cel al vânzărilor, investițiilor și economiei, și a reușit. Dar mai ales pentru că a făcut asta exact în perioada de criză. Anul 2009 este anul în care tuturor le era frică să-și deschidă ceva, să facă o investiție, să speculeze cu privire la șansele de câștig. Nu sunt un mare specialist dar opinez că adevăratul tău nivel se vede tocmai în condiții vitrege. Pentru că este ușor să reușești atunci când evenimentele exterioare concură la succesul tău, atunci când piața cere exact produsul pe care îl oferi, atunci când oferta este insuficientă, atunci când totul merge ca pe roate. Adrian Mazilu însă a reușit exact când lucrurile stăteau pe dos. Când piața era în cădere liberă, cam pe toate segmentele. Când alții au eșuat. Când firme mari, cu vechime și notorietate, cu clientelă formată, au dat chix, nereușind să se adapteze. Când oamenilor le era teamă să înceapă ceva nou.
Ai auzit de el pentru că se promovează
Așa este. În fond, și acest articol îi menționează numele. Dar o persoană de succes în domeniul business-ului este o persoană care nu-și ignoră imaginea. Care are grijă la cum este percepută și care este dispusă să investească în PR. Dacă nu aș fi auzit de Game of Thrones, evident că nu m-aș fi uitat. Nu știam de el, dar am auzit, m-am uitat și am descoperit un serial foarte bine realizat. Nu știam de Adrian Mazilu. Dar mi-a intrat numele lui sub vizor și vreau să-l urmăresc. Pentru că da, recunosc: de atâta timp am internetul la dispoziție, văd peste tot anunțuri cu FOREX și cu trading online, și încă nu am habar cu ce se mănâncă lucrurile acestea. Încă nu știu nimic despre marketing și nu am habar de activitatea unui broker. Și poate că ar fi cazul să fac ceva în direcția asta.
0 comentarii