website stat

To cover - a acoperi

Zilele trecute am fost în Lidl. Am văzut pe un raft un aspirator cam ciudat, adică era micuț și costa undeva la 150-200 de lei, dacă bine rețin. După ce m-am uitat mai atent, am realizat că-i pentru curățat interiorul mașinilor. Voi folosiți așa ceva? În orice caz, nu văd de ce nu s-ar putea utiliza și la curățatul altor lucruri, cu condiția ca ele să nu fie imense (se vedea pe el că nu-i făcut pentru aspirat praful de pe jos). Dar dacă tot vrei să-ți iei un aspirator auto, probabil îl găsești mai ieftin pe net: începând de la 100 de lei pe Covera, de exemplu (a se vedea linkul anterior).

Ceea ce mă duce la observația: ce nume și-au tras ăștia de la Covera! În engleză, to cover înseamnă a acoperi (sau a coperta, cover are sensul și de copertă). Ceea ce-i cam opus ideii unui aspirator, care „descoperă” o suprafață (de praful de pe ea), ca să zic așa. :D În orice caz, site-ul respectiv are o grămadă de alte chestii, de la produse de grădinărit până la mașini-unelte în toată regula, de la ghivece de rigole și butași de trandafiri până la hrană pentru câini și pisici. So, într-un fel numele se justifică, cel puțin pentru semințe: cu ele acoperi solul. To cover! :)

grădinărit

Ok, mă îndoiesc că numele lor are măcar o vagă legătură cu cuvântul din engleză. Vizitând „raioanele” site-ului, am fost neplăcut surprins (chiar agasat) de diverse mici bannere pe care ți le bagă pe gât, cam ca și alții de altfel, în care te invită să le dai like sau blabla, că nu prea le citesc. Unul însă l-am remarcat, mai marginal și mic: dacă te înscrii la newsletterul lor, primești 5% cadou, scrie acolo. Asta practic înseamnă că le dai dresa ta de mail, împreună cu acceptul de a te spama cu diverse oferte și produse și cu ce mai trimit ei mailuri, și dacă o să cumperi pe viitor ceva de la ei de pe acea adresă de mail, vei beneficia de 5% discount.

Sigur că nu ne place spamul, așa că vă întreb: câte adrese de mail aveți? Că-i gratis să-ți faci una nouă, fie pe Yahoo, fie prin alte părți...

0 comentarii