Pentru că tot am prezentat idei de afaceri de succes pe acest blog, o să vă mai zic una. Tocmai am vizitat (așa, în fugă, că nu-s fată și deci nici pasionat de îmbrăcăminte feminină) un magazin online cu articole vestimentare pentru sexul slab. Este vorba despre matar.ro. Și am realizat o chestie: unele produse adresate femeilor nu au vârstă și nici sezon.
Mă refer, de exemplu, la cizme. Dacă te apuci să vinzi sănii, atunci nu vei avea vânzări decât iarna. Dacă vinzi tricouri sau ochelari de soare, poți să mergi acasă și să hibernezi iarna în timp ce dacă vinzi pardesie (mai poartă cineva azi?), probabil vei avea clienți doar primăvara și toamna. Dar dacă vinzi cizme de damă, păi vei avea tot timpul cumpărătoare. Am văzut, nu știu la voi cum e dar aici s-a făcut o idee mai cald, am văzut vineri o tipă îmbrăcată cu fustă, ciorapi transparenți și cizme. Sexy, bineînțeles. Dar la fustă iarna. Cizmele merg însă fără probleme și cu fusta, și cu paltonul. În orice anotimp.
Idem la genti. O geantă frumoasă se poate asorta și cu tricoul, și cu bluza, și cu haina de blană. Și chiar și cu mercedesul iubitului. Mai ales cu ăla. În orice sezon, pe orice climă, fie soare, fie ploaie, geanta nu poate lipsi. De unde și ideea articolului de față. Că dacă vrei să ai succes în afaceri, trebuie nu doar să vizezi o categorie cât mai mare din populație, ci și să oferi niște produse care să fie atractive la orice oră din zi și din noapte, 365 de zile pe an. Și eventual care să nu creeze saturație, ci din contră. Adică, dacă clientul tocmai și-a luat un astfel de produs, să-și dorească imediat un altul similar! La fete cel puțin, am observat că se probează și asta.
Genți, rujuri, creme, bigudiuri, sutiene etc, iată cheia succesului și respectiv a unei afaceri bănoase. Pentru cel care are magazin. Pentru cel care are iubită, am senzația că-i o afacere foarte păguboasă...
Mă refer, de exemplu, la cizme. Dacă te apuci să vinzi sănii, atunci nu vei avea vânzări decât iarna. Dacă vinzi tricouri sau ochelari de soare, poți să mergi acasă și să hibernezi iarna în timp ce dacă vinzi pardesie (mai poartă cineva azi?), probabil vei avea clienți doar primăvara și toamna. Dar dacă vinzi cizme de damă, păi vei avea tot timpul cumpărătoare. Am văzut, nu știu la voi cum e dar aici s-a făcut o idee mai cald, am văzut vineri o tipă îmbrăcată cu fustă, ciorapi transparenți și cizme. Sexy, bineînțeles. Dar la fustă iarna. Cizmele merg însă fără probleme și cu fusta, și cu paltonul. În orice anotimp.
Idem la genti. O geantă frumoasă se poate asorta și cu tricoul, și cu bluza, și cu haina de blană. Și chiar și cu mercedesul iubitului. Mai ales cu ăla. În orice sezon, pe orice climă, fie soare, fie ploaie, geanta nu poate lipsi. De unde și ideea articolului de față. Că dacă vrei să ai succes în afaceri, trebuie nu doar să vizezi o categorie cât mai mare din populație, ci și să oferi niște produse care să fie atractive la orice oră din zi și din noapte, 365 de zile pe an. Și eventual care să nu creeze saturație, ci din contră. Adică, dacă clientul tocmai și-a luat un astfel de produs, să-și dorească imediat un altul similar! La fete cel puțin, am observat că se probează și asta.
Genți, rujuri, creme, bigudiuri, sutiene etc, iată cheia succesului și respectiv a unei afaceri bănoase. Pentru cel care are magazin. Pentru cel care are iubită, am senzația că-i o afacere foarte păguboasă...
1 comentarii
tareee...fata din imagine si cizmele is sexy