Cu ceva timp în urmă, poate acum un an sau doi, am cumpărat de la cineva o sticlă al cărei conținut era natural, făcut în casă, nu în fabrică. Nu mai rețin exact ce anume, suc, ulei presat la rece, dar știu că era natural. Sticla avea lipită pe ea o etichetă din hârtie simplă, tipărită la imprimantă. Sunt un fan al produselor naturale, pe care le prefer în locul celor din magazin și le caut ori de câte ori am ocazia, dar cum vă ziceam, nu îmi mai amintesc nici să mă tai despre ce produs era vorba, sau măcar ce scria pe sticlă.
Cu mult mai mult timp în urmă, când eram mic, am mâncat pentru prima dată o napolitană glazurată Lion, produsă de Nestle. Avea o etichetă frumos colorată, unde, pe un fond maro, trona un chip de leu, în nuanțe de galben și roșu, animal pe care l-am și asociat cu numele produsului. Cam ca în imaginea de mai sus. De atunci a trecut foarte mult timp, și am găsit alte produse similare mai bune, dar nu am uitat nici măcar pentru o clipă imaginea de pe ambalajul Lion și gustul acelei napolitane.
Când mergi pe stradă, primul lucru care te atrage la o fată este aspectul ei fizic. Atunci, într-o secundă sau două, o judeci din priviri și te decizi dacă să-i zâmbești sau nu, dacă să intri în vorbă cu ea sau nu, dacă s-o inviți undeva sau nu. Dacă te-ar întreba cineva care sunt cele mai importante lucruri pe care le cauți la o fată, probabil ai pune înaintea frumuseții caracterul, onestitatea, naturalețea, inteligența și pragmatismul. Sau în orice caz, le-ai trece alături de frumusețe, la calități. Totuși, aspectul fizic și nu altceva este cel care te determină să faci primul pas. Sigur, după ce ieșiți în oraș poți să constați că-i lipsesc alte calități, și că nu dorești să-ți petreci următoarele luni în compania ei. Dar în lipsa frumuseții, nici măcar n-ai fi invitat-o undeva, exceptând cazul că destinul v-ar fi pus împreună pentru o mai lungă perioadă de timp.
Există un motiv pentru care firme ca Nestle investesc sume enorme în design și producători de etichete ca LabelPrint cumpără tipare flexografice scumpe. Iar acest motiv nu este ca să arunce banii pe fereastră. Asta cu atât mai mult cu cât într-un raft aglomerat al unui magazin plin cu produse, vrei ca articolul tău să iasă în evidență în ochii cumpărătorului. Din păcate sau din fericire, depinde cum o luați, suntem încă niște ființe vizuale, sensibile mai întâi la formă sau ambalaj. Evaluarea conținutului vine abia după aceea. Comercianții care nu înțeleg acest lucru se vor plânge de criză și impozite. În timp ce comercianții inteligenți vor scoate produse pe care copiii le vor ține minte toată viața.
Cu mult mai mult timp în urmă, când eram mic, am mâncat pentru prima dată o napolitană glazurată Lion, produsă de Nestle. Avea o etichetă frumos colorată, unde, pe un fond maro, trona un chip de leu, în nuanțe de galben și roșu, animal pe care l-am și asociat cu numele produsului. Cam ca în imaginea de mai sus. De atunci a trecut foarte mult timp, și am găsit alte produse similare mai bune, dar nu am uitat nici măcar pentru o clipă imaginea de pe ambalajul Lion și gustul acelei napolitane.
Când mergi pe stradă, primul lucru care te atrage la o fată este aspectul ei fizic. Atunci, într-o secundă sau două, o judeci din priviri și te decizi dacă să-i zâmbești sau nu, dacă să intri în vorbă cu ea sau nu, dacă s-o inviți undeva sau nu. Dacă te-ar întreba cineva care sunt cele mai importante lucruri pe care le cauți la o fată, probabil ai pune înaintea frumuseții caracterul, onestitatea, naturalețea, inteligența și pragmatismul. Sau în orice caz, le-ai trece alături de frumusețe, la calități. Totuși, aspectul fizic și nu altceva este cel care te determină să faci primul pas. Sigur, după ce ieșiți în oraș poți să constați că-i lipsesc alte calități, și că nu dorești să-ți petreci următoarele luni în compania ei. Dar în lipsa frumuseții, nici măcar n-ai fi invitat-o undeva, exceptând cazul că destinul v-ar fi pus împreună pentru o mai lungă perioadă de timp.
Există un motiv pentru care firme ca Nestle investesc sume enorme în design și producători de etichete ca LabelPrint cumpără tipare flexografice scumpe. Iar acest motiv nu este ca să arunce banii pe fereastră. Asta cu atât mai mult cu cât într-un raft aglomerat al unui magazin plin cu produse, vrei ca articolul tău să iasă în evidență în ochii cumpărătorului. Din păcate sau din fericire, depinde cum o luați, suntem încă niște ființe vizuale, sensibile mai întâi la formă sau ambalaj. Evaluarea conținutului vine abia după aceea. Comercianții care nu înțeleg acest lucru se vor plânge de criză și impozite. În timp ce comercianții inteligenți vor scoate produse pe care copiii le vor ține minte toată viața.
0 comentarii