website stat

Magazine... cu dichis

Un patron de magazin de haine și-a „dotat” zona de intrare în magazin cu o serie de bărbați bine făcuți și îmbrăcați sumar. Magazinul este pentru dame. Ok, putem încerca și varianta inversă, magazinul e de bărbați și înțesat cu animatoare drăguțe, sexy și aproape nude, dar varianta asta o știm deja cu toții, presupun.

magazin

Altă fază. Un comerciant de - tot așa, chestii serioase, gen haine, și-a creat în interiorul magazinului un bufet, cu spații largi, cu fotolii, bar, te poți servi cu o băutură fină, poți aștepta, poți citi o revistă, poți discuta cu cineva la un ceai. Fără taxe suplimentare. Adică, vii obosit de la job, ești în drum spre casă și intri acolo să-i cumperi ceva soției? Sau amantei? Sau oricui? Păi foarte bine, poți cumpăra, dar te poți și relaxa în același timp. O oră, două, cât este nevoie, nu ți se cere taxă suplimentară. Mersul la cumpărături în acel magazin trebuie să fie o plăcere.

Se întâmplă în Germania, unde mai mulți patroni de magazine, întreprinzători, luptă pentru a-și salva afacerile. Cei cu care luptă sunt nu neapărat persoane fizice, sau magazine nemțești, ci magazine de nicăieri și de pretutindeni. Pentru că netul are proprietatea asta, de a reduce semnificația distanțelor la zero. Da, v-ați prins, este vorba de magazine online, iar în Occident ele le concurează deja puternic pe cele din realitate.

Cine o să câștige lupta aceasta? Vă las pe voi să decideți. Deocamdată, la noi încă se circulă cu carul și căruța.

0 comentarii